Tisdag natt

Tis 21 dec kväll

 

Niklas J bjöd på bartömmningsfest i kväll.

Men med tanke på att ja kom hem nu, halv ett på natten så var det ju lite sent tyvärr.

Så eftermiddagen och kvällen har jag spenderat ute i Vendelsö hos Lina och Dennis.

Helt sagolikt att köra ut dit.

Snön tynger ner trädens grenar, det är höga snökanter och riktig vinterväg.

Det känns nästan som man är uppe i Hälsingland när man åker de krokiga vägarna dit ut, och ett lugn infinner sig i kropp och själ.

Man kommer fram till de små röda husen och ser det varma ljuset skina ut välkomnande genom fönstren.

Och inne är det riktigt jul pysslat, ja det är så mysigt att jag blev kvar i nio timmar :)

Och nu har vi hunnit gå igenom alla företagets papper, se de ligger nu snyggt i en påse.

Så i morgon ska jag försöka få tag i min bror, så han kan ta den med norrut till min kära far.

Och då kommer jag antagligen slippa åka upp och rodde med den, vilket skulle vara super bra för min del.

Eftersom jag har lite dåligt med tid över just nu, och en hel del jobb.

Och idag blev jag även erbjuden jobb i Bangkok.

Men jag har ännu inte lyckats charmas så bra av den stora staden, så jag avvaktar med det så länge.

I morgon får jag besök av Susan från Delsbo, en galen, energi fylld sprudlande brud :)

Det ska bli riktigt kul.

Och Julafton blev spikad nu alla fall, så det blir jag å Thomson hos morsan :)

Nä nu e det dags att sova i fall det blir jobb i morgon, i 17 minus, Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0