Tisdag 21 Dec

Det är jobbigt att inte ha datan, men samtidigt så har man sällan tid ändå att skriva.

Idag hoppade jag över att jobba, eftersom det skulle vara runt 15 minus.

Och de senaste dagarna verkar människor som bortblåsta.

Vägarna är fulla av bilar, som slingrar sig fram i 30 km/h på motorvägarna, men de verkar inte vara intresserade av att stanna till å shoppa, än mindre att käka Belgiska våfflor, eller brända mandlar.

Och eftersom jag är en fryslort så gör det inget att jag slipper stå där och frysa.

Ett värre problem är att jag ligger typ 9000 tusen back i min reskassa.

Men det finns ingen återvändo, så de e bara att köra på.

Och det va riktigt skönt att få en ledig dag, ligga och slappa och dra sig riktigt länge under sitt plommonlila varma duntäcke.

Med en kopp nybryggt kaffe i handen och läsa Wilmaguiden  om Thailand, och drömma sig bort en stund.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0