Varför jag skriver en Blogg

Ja det kan man undra.
Min bästa vän, han tycker att jag borde göra det.
Eftersom det alltid är fart å fläkt å jag alltid gör så mycket galna saker.
Han tycker att han själv inte behöver göra så mycket, för att han kan leva sitt liv genom mitt, för att det är roande nog.
Jag själv försöker bara att leva så mycket jag kan.
Och tycker mitt liv inte är så annorlunda än andras, jag har bara lite annorlunda åsikter om saker.
Att ta vara på varje dag så gått jag kan, som att det vore en av mina sista dagar i livet.
Det betyder att det är stressande många gånger, att jag absolut inte hinner med allt jag vill.
Att många saker blir bort prioriterade.
Men det e sånt man får räkna med, för jag försöker att göra det jag får ut mest av.
Det jag tycker är roligast, mest spännande å fart-fyllt.
Det betyder inte att jag tycker människor är tråkiga eller att deras sällskap inte duger.
Det har endast med att göra att jag söker nya erfarenheter och upplevelser.
Det som ska fylla mitt tomrum när jag sitter på ålderdoms hemmet, med ett leende på läpparna, och veta att Jag gjorde inte allt, men jag gjorde mitt bästa för att göra det.
Jag kommer nog inte sitta där med många ören på fickan, men jag kommer vara den som sitter där och levt ordentligt på varje öre jag ägt, och jag kommer vara rik på erfarenheter, upplevelser, möten med intressanta människor.
Jag älskar kickar, jag älskar människor, jag älskar upplevelser, jag älskar att ha kul.
Jag är en sann livs njutare och en duktig överlevare och det ska jag försöka vara livet ut.
Så Thomson, denna Blogg är tillägnad dig, ni andra får följa med om ni vill, så då kör vi....
Rock ´n Roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0