Ny backpacker väska

Ja tror att ja har massa mer tid att skriva än ja har, så varje gång ja skriver blir det hur mycket som helst i ställe.
I fredags va ja ut med Thomson å skulle vara sällskap åt han när han handlade, ja tror att det är den ända människa ja kan gå omkring i affärer med i timmar.
För i annat fall avskyr ja ju det som pästen.
Vi käkade en god lunch på Texas Long Horn i Sickla innan vi tog tag i bestyren, deras Ribs e sjukt goda må ja rå säga.
Sen drog vi in på Naturkompaniet, för att göra en chansning på å hitta en Backpack väska med hjul!!!!
Ja skulle verkligen vilja ha det när ja reser så mycke som ja gör.
Å speciellt nu när man reser runt i Thailand.
När man e runt å knatar på öarna å stränderna, å ska på å av båtar, Och gå på långa broar som e gjord i bräder, eller runt i djungeln så e det ju inget annat än än rygga som gäller.
Det skulle ju vara döden å komma med en resväska på 15-20 kg å försöka släpa på den. (Man har ju sett några stackare genom reserna å inte är man avundsjuk inte)
Men å andra sidan har de ju jäkligt nice när man reser runt i städerna å springer runt på gatorna å letar hotell, på flygplatsen, tågperronger å dylikt
Åh sen slipper de skicka sin väska i special bagage.
Och de slipper svettas ännu mer då de inte behöver kånka på den där väska på ryggen hela tiden.
Så därför vill ja ha en resväska/ backpack väska i samma.
När ja hört mig för lite om nån av mina vänner visste av nån sån, så trodde de inte att de fanns.
Så till min stora glädje finner ja ju en sån inne på Naturkompaniet.
Prislappen hamnar ju på högt över vad ja hade tänkt, 2200:-
Men Jag känner att de är det värt, den va snygg, bra planerad.
Man öppnar den ju som en vanlig resväska, vilket gör det lättare att få en överblick över packningen.
Den har några uppdelnings fack, och den va otroligt skön att bära.
Och nu har man ju tur att det snart e jul, för nu får jag ju 1500:- av mamma, å min styvfar i julklapp till väskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0