Sjön igen

Ja ha, stressad som man är med att boka av listan att göra saker i December så tackade man ja till ännu en kryssning!
Min goa vän Rolle bjöd iväg mig på ännu en trevlig resa (kan ja tänka mig att de blir)
Men denna gång är det en relax kryssning, med spa å fin fin hytt.
En kryssning för att vara i gott sällskap å vila upp sig å ladda för en fartfylld jul stress.
Men det känns som ja har så lite tid.
Och att komma tillbaka torsdag morgon för att direkt dra till jobbet å inte vara klar med alla julklappar som ska ges bort på lördag känns stressande.
Att ja skulle behöva hämta ut passen på ambassaden i morgon är ett annat problem.
Och nu måste ja packa för resan, skriva ut foton som ska va till presenterna å sen lämna in datan och helst hinna ta dekoral innan 15.00 känns som en omöjlighet.
Och att lämna in datan nu känns allt annat än bra, men nåt är fel på den.
Och jag hoppas bara att ja hinner få den innan ja åker till Thailand.
För min försäkring går ut i mars, och eftersom ja kommer hem i april, måste den in innan det :(
Igår va ja över till Syrran å Micke för att fixa fram bilder på oss syskon.
Ska göra en tavla som mamma ska få i julklapp (hur ja nu ska hinna göra klart den? )
Men detta e ju så typiskt mig, att ha tusen järn i elden å bara stressa runt.
Sen fick Micke hjälpa mig att tömma datan på all info, för den e ju sop tom när man får tillbaka den.
Ja ja, nu måste ja nog lägga på ett kol så ja hinner med så mycket som möjligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0